Nadia

Nadia

ołówki: HB (KOH-I-NOOR
2B, 6B i 9B (Derwent)
czas: ok 10h
przybory: wiszergumka chlebowa 
format: A4 (21 x 29,7 cm).


krok po kroku:

Portret Nadii- szkic
Portret Nadii w trakcie cieniowania I
Portret Nadii w trakcie cieniowania II
Portret Nadii w trakcie cieniowania III
Portret Nadii w trakcie cieniowania IV


I jeszcze dwa inne rysunki zrealizowane za zlecenie:

ołówki: HB, 2B, 3B, 7B (KOH-I-NOOR)
czas: ok 12h
przybory: wiszer, gumka chlebowa,
biały żelopis
format: A3 (297 x 420 cm)

ołówki: F, H, 2B, 3B, 7B i 8B (KOH-I-NOOR)
czas: ok 10h
przybory: burnisherchlebowa oraz
czarna gumkado mazania, biały żelopis
format: A3 (297 x 420 cm).


13 komentarze :

  1. Gdybym umiał tak rysować, to zapewne nie potrafiłbym sklecić logicznego zdania. -_-

    Cóż troszeczkę zazdroszczę talentu, ale kiedy patrzę na prace Ilojleen to już w ogóle twierdzę, iż jestem beztalenciem... :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja skleciłam jakieś nielogiczne zdanie? :) Ilojleen jest już wprawiona, ma też trochę inny styl.

      Usuń
    2. Wszystkie są jak najbardziej w porządku. :)

      Usuń
  2. Bardzo ładne prace, podziwiam Cie ;)
    Z tych, które pokazałaś w tej notce to najmniej podoba mi się właśnie portret dziecka, a najbardziej te dwie dziewczyny ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesteś kolejną osobą, która rysuje po kawałku, a nie pracuje równomiernie nad całością, od ogółu do szczegółu. Nie wiem czemu, zawsze mnie to dziwi, chociaż duuużo rysujących tak robi;) Sama za każdym razem epicko niszczę pracę, gdy próbuję rysować w taki sposób "bo wszyscy tak robią".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak mi po prostu wygodniej i nie rozmazuje mi się to za bardzo, gdy cieniuję kolejne elementy. Chociaż i tak mój sposób różni się od większości. Widziałam dużo prac rysowanych i cieniowanych "kratka po kratce", wiesz, z siatką. Ja robię delikatną siatkę, a później ją całkowicie wymazuję. A resztę to już widać u góry, w notce. Zrób kiedyś u siebie taką notkę, w której pokażesz, jak Ty wykonujesz jakiś rysunek, jestem ciekawa. :)

      Usuń
    2. Studiuję na kierunku artystycznym, mój blog jest robionym na zajęciach portfolio i dlatego nie mogę w nich dawać notek na tego typu tematy. Nowego bloga nie chcę zakładać, bo w sumie nie mam nic ciekawego do powiedzenia, ale zrobię WIP i dam na dA jakoś po świętach.
      Osobiście najczęściej oszukuję przy szkicach, bo szkoda mi na nie czasu - wolę po prostu odbić i mieć zrobione w 3 a nie 30 minut;P

      Usuń
    3. Ja nad szkicem czasem i dwie godziny siedzę, ale przynajmniej większa satysfakcja jest, jeśli wyjdzie elegancko. :) Widziałam to na dA, teraz już rozumiem, o co Ci chodziło, gdy pisałaś o rysowaniu "od ogółu do szczegółu". Btw, co Ty chcesz od twarzy, dobrze jest. :) Napisz mi wiadomość na fejsie, bo mam biznes.

      Usuń
    4. Z 30 minutami nad szkicem liczbę strzeliłam od czapy, około godzinę-dwie muszę poświęcić jak chcę uczciwie zrobić;P
      Z twarzą nieanatomicznie wyszło, do tego podobieństwo poszło się... ;P

      Usuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zrobiłam prowizoryczną prezentację, dodałam na dA^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Twarz tej Nadii wygląda jak u starego dziadka.

    OdpowiedzUsuń